Hjælp til ansøgning & CV

Personlig vejledning/hjælp til ansøgning og CV 

Få hjælp med at skrive supertunede, skræddersyede ansøgninger, som lever op til dagens krav og forventninger, vækker arbejdsgiverens interesse, og får DIN ansøgning øverst i den rigtige bunke!
Vi coacher dig gennem processen og viser dig nøjagtigt, hvad der skal til i dag, hvad du skal fokusere på, og hvordan du skal gøre det. Vi tilbyder også feedback på jobansøgning/CV, du allerede har selv har lavet og hjælper dig med at sætte den sidste prik over i’et.

 

Eller skal vi skrive din ansøgning for dig? 

SuperKandidaterne tilbyder markedets mest eksklusive CV & Ansøgningsservice med en succesrate, der ligger på ml. 90 – 95%.

Langt de fleste mennesker føler sig ikke komfortable med det skrevne sprog – de har simpelthen ikke været vant til at bruge det. For dem kan tanken om den perfekte ansøgning være fuldstændig uoverskuelig. Derfor er der i dag rigtig mange, der vælger at få deres ansøgninger professionelt skrevet.

Hvis du tænker, det kunne være løsningen for dig, så kontakt Suzann på tlf.: 5012 5371 og få en snak om, hvad du har brug for. Du kan også sende en mail til suzann@superkandidaterne.dk eller benytte kontaktformen her på siden.

Prisen for denne service varierer, alt efter din profiltype. Pakke1 tilbydes f.eks. i tre versioner: GrundPakke, LederPakken og SuperVIP. Vi tilbyder en personlig, meget specialiseret service af høj kvalitet – og det betaler du selvfølgelig for. Til gengæld ved du med sikkerhed, at vi går i dybden med opgaven, bruger den tid, der skal til, gennemarbejder dine ting, og leverer noget ordentligt. Vores høje succesrate taler for sig selv. Scroll ned for mere info om bl.a. pakker og priser. 

 

Første indtryk …. KANON flot arbejde! Jeg ser SÅ GLAD for din hjælp.
Det du har fremsendt er virkelig professionelt, og rammer mit sprogbrug på en prik. Det ligner en million! Jeg er helt høj af at læse ansøgningen.
Kan vist ikke siges mere præcist. Jeg er utrolig taknemmelig for din indsats …. mere end jeg betaler for det. 1000 TAK for hjælpen!

PS.: Jeg er indkaldt til samtale på torsdag.

Kim Bak Kristensen
CEO/ejer
Rådgivnings- og konsulentvirksomheden Conbrio

 

Jeg har været utrolig privilegeret at få hjælp fra Suzann ifm. afklaring og personlig markedsføring, samt jobcoaching. 20 minutter efter jeg havde sendt min ansøgning på mail, blev jeg kaldt til samtale!

Tonni Boes Nielsen

 

Hvorfor vælge en professionel ansøgningsservice?

At skrive en knaldgod og succesfuld ansøgning i dag er noget af en kunst, som kun de færreste mestrer. Man skal derfor ikke klandre sig selv for manglende resultater. Konkurrencen er benhård, og kun de helt rigtige profiler vækker interesse. Kunsten er at kunne sælge sig selv på skrift, skabe interesse og kemi på den helt rigtige måde. Du skal fange den allermest relevante essens af det, du har at tilbyde, sat i relief til essensen af det job du søger, og den virksomhed du søger hos – kogt ned til ca 500 – 600 væsentlige ord max! Det er svært, specielt hvis man i forvejen ikke er vant til at lege med sproget på skrift. Det tager i snit 2 – 3 dage at få det helt rigtige frem i en ansøgning (selv for en professionel). Ofte handler det om at koge måske 7 – 8 siders information ned til under 1 side med det allermest relevante – samtidig med at man rammer modtageren på et dybere plan.

For mange er dette en stor udfordring, og de ender ofte med at ty til gammeldags samlebånds-standard-ansøgninger, som ikke længere virker. Andre bruger ugevis på “motiverede” ansøgninger – uden resultat. Dette kan føre til megen unødig frustration og følelser af ikke at være “god nok”, fordi man konstant bliver “afvist.” Efterhånden bliver det sværere og sværere, og til sidst mister man helt motivationen og måske selvtilliden. Mange bliver stressede.

Hvis det er tid for dig endelig at få de resulter, du både ønsker og fortjener, så kan vi hjælpe dig. Vi kan hjælpe dig på flere forskellige måder, alt efter hvad dit behov er.

Er du interesseret i at høre mere, tager vi en uforpligtende snak for at afklare dine behov og se om det, vi tilbyder, er noget for dig. Ring til mig personligt (nummeret finder du på kontaktsiden), eller send mig dit skypenavn og et godt tidspunkt, så ringer jeg dig op. Du kan også selv ringe til mig via skype-knappen direkte her fra siden www.superkandidaterne.dk
Eller scroll ned for mere info. Pakker og priser længere nede.

 

Suzann Rye har hjulpet mig med skrive de bedste ansøgninger nogensinde!
Jeg vidste ikke at ansøgninger i dag var så nuancerede, og at der var så mange “hemmelige” regler. Disse metoder og regler skal man virkelig kende for ikke at forsvinde i en bunke med flere hundrede ansøgninger. Det har Suzann kunne klare. Takket være hende blev jeg inviteret til jobsamtaler, hvor der var mere 600 andre ansøgere.

Det samme gælder mit CV. Også her kender Suzann de nyeste metoder. Hun er i stand til at få en lidt kedelig CV se spændende ud.

Suzann brænder for sit job, og arbejder med begejstring og entusiasme. Jeg kan absolut anbefale hende!

Esther M.  

 

BOOK I GOD TID!

Det er en god idé at være i ordentlig tid mht. deadlines, når man bestiller, da der altid er mange bestillinger igang. Du kan forvente en behandlingstid på ml. 2 til 3 uger. Men har du en hastesag, så ring alligevel – det hænder at vi kan finde et hul.

Udover vejledning/sparring/afklaring og/eller en konkret ansøgningen + CV, vælger mange at gå videre med f.eks. LinkedIn profiler, videopræsentationer mm. Grunden til det er at jo mere synlig du er, jo større er dine chancer for succes.

Forudsat at ansøgningen bliver læst, og de rette kompetencer er til stede, har SuperKandidaterne en usædvanlig høj succesrate. Ca. 90% kommer til samtale som følge af de ansøgninger, de har fået lavet hos os. Det skyldes bl.a. det arbejde vi lægger i at matche ansøgeren nøjagtigt til jobbet og virksomheden/arbejdsgiveren – og tydeliggøre matchet på den helt rigtige måde.

Hvis DU er klar til, for alvor, at rykke på din jobsøgning, så glæder vi os til at høre fra dig og arbejde med dig. Kontakt os i dag – bliv SuperKandidat og kom forrest i jobkøen NU!

 

I forbindelse med jobsøgning besluttede jeg mig for at søge professionelt sparring og inspiration til at skrive ansøgning og CV. Jeg kontaktede derfor Suzann Rye, som i første telefonsamtale omhyggeligt forklarede, hvordan man skal bygge strukturen op samt hvordan sproget skal være, og hvilke ting man skal lægge vægt på i en ansøgning og et CV. Vi aftalte, at jeg skulle kontakte hende igen, når drømmejobbet var der – og det gjorde jeg så. Jeg valgte stort set ikke at ændre noget i første udkast, og stole på at det Susann Rye havde lavet var den rigtige tilgang.

Jeg fik sendt ansøgning og CV afsted, og dagen efter blev jeg kaldt til samtale. Til jobsamtalen blev ansøgning og CV rost til skyerne for den gode struktur og det helt igennem velskrevne sprog. Som HR konsulenten sagde: ”Hun havde aldrig set et så gennemskrevet og gennemarbejdet CV, og det var den mest imponerende ansøgning hun havde set i meget lang tid –  en sandfornøjelse at læse”!
Det havde klart helt givet mig et stort forspring, da jeg var til samtalen, som jeg ellers aldrig ville have fået. Jeg gik videre til 2. samtale og HR konsulenten påpegede da igen, hvor god min ansøgning og CV var.
Jeg vil til en hver tid anbefale Suzann.

Henriette Kjær Kristensen,
Marketing, Totalkredit.

 

PAKKER & PRISER –  Pakke 1, 2, 3 & 4 samt øvrige opgaver

SuperKandidaterne tilbyder en personlig, meget specialiseret service af høj kvalitet – og det betaler du selvfølgelig for. Til gengæld ved du med sikkerhed, at vi går i dybden med opgaven, bruger den tid, der skal til, gennemarbejder dine ting, og leverer noget ordentligt. Vores høje succesrate taler for sig selv. At skrive den perfekte ansøgning m. tilhørende CV er en nøje, strategisk proces, som tager tid. Eksempelvis tager det to – tre arbejdsdage at udarbejde en GrundPakke, og tre – fire dage at udarbejde en Leder/Manager-Pakke, afhængigt af hvor omfattende din professionelle profil og CV er. Til SuperVIP afsættes en uge. Book derfor i god tid – vi har altid en del deadlines liggende, 2 ugers behandlingstid må som regel påregnes.

 

Pakke 1 – skræddersyet ansøgning + matchende CV

Pakke 1 er for dig, der ønsker at investere i en supertjekket skræddersyet ansøgning + matchende CV. Resultatet bliver bedre, når ansøgning og CV matcher – derfor laver vi helst begge dele. Ønsker du en anden løsning, bedes du gøre opmærksom på dette ved indledende samtale.

Pakke 1 giver dig:

  • Professionelt skrevet ansøgning til et job efter dit valg
  • Professionelt skrevet CV inkl. profil/præsentation og kompetenceliste
  • SuperKandidaternes eBog; Den Perfekte Ansøgning & CV, som bl.a. beskriver hvordan du bruger dine papirer fremadrettet, skulle du, mod al forventning, ikke få bid i første hug.

 

Procedure – sådan foregår det…

Vi har evt. en indledende samtale over telefon eller Skype, hvor vi afklarer dine behov og sætter en deadline.

Jeg/vi sender dig efterfølgende et spørgeskema, som du udfylder (Al skriftlig korrespondance forgår pr. mail).

Du sender relevant info, inkl. udfyldt spørgeskema, retur (Du vil modtage en præcis procedurebeskrivelse m. info om hvad vi gerne vil have fra dig).

Jeg/vi researcher på virksomheden + eventuelle nøglepersoner for at sikre at matchet mellem dig og virksomheden bliver ordentligt fremhævet.

Jeg/vi laver derefter din ansøgning + dit CV. Begge dokumenter bliver pænt sat op, så de har et tilsvarende, professionelt look. Undervejs kan der være information, som vi mangler. Vi vil da kontakte dig via mail.

På dagen for din deadline modtager du udkast, som du skal godkende eller evt. kommentere i, og sende retur. Du vil blive varslet pr. sms, så du ved, at du skal tjekke din mail.

Betaling: Fakturering – bankoverførsel.
Du vil blive faktureret 50% ved booking og de resterende 50% ved levering, dvs. når du er tilfreds, og vi har lukket opgaven. Bemærk at opgaven ikke vil blive påbegyndt før vi har modtaget den første betaling. Du har 3 dages betalingsfrist på faktura 2.

Husk at oplyse om der skal faktureres til dig privat eller til din/en virksomhed.

 

BEMÆRK: Pakke 1 udbydes i tre versioner: GrundPakke, LederPakke & SuperVIP.

En GrundPakke 1 tager i snit to fulde arbejdsdage at lave.
En Leder/Manager-Pakke 1 tager ml. to og fire fulde arbejdsdage at lave, afhængigt af hvor omfattende din professionelle profil og CV er.

Til SuperVIP afsættes en uge.

 

GrundPakke 1 koster 4.500,- inkl. moms.

Alm. lønmodtagerjobs/små selvstændige erhvervsdrivende.

Vi leverer på dansk og engelsk. På engelsk tillægges et gebyr på 1000,- inkl. moms

Weekend/akutgebyr: Har du et akut behov for hjælp, som vi ikke kan nå at tilgodese, medmindre vi inddrager weekenden til at arbejde i, tillægges et gebyr på 1000,- inkl. moms.

Ren oversættelse takseres separat efter standardpris 1.50,- pr. ord.

 

Leder/Manager-Pakke 1 koster 6.500,- inkl. moms

Leder/Manager-Pakken henvender sig til dig, som befinder dig på og/eller søger på leder/manager-niveau. Leder/Manager-Pakken er generelt mere omfattende, og derfor mere tidskrævende, end GrundPakken – derfor er prisen også tilsvarende højere. Profil bedømmes ud fra tyngde/omfang af CV + krav i opslag og dermed tidsforbrug. Dvs. stillingsbetegnelsen behøver ikke nødvendigvis at være “leder” per se – det er omfanget af opgaven, der afgører profilen.

Vi leverer på dansk og engelsk. På engelsk tillægges et gebyr på 1.000,-

Weekend/akutgebyr: Har du et akut behov for hjælp, som vi ikke kan nå at tilgodese, medmindre vi inddrager weekenden til at arbejde i, tillægges et gebyr på 1000,- inkl. moms.

Ren oversættelse takseres separat efter standardpris 1.40,- pr. ord.

 

*SuperVIP.  En eksklusiv pakke til CEOen/direktøren, der opererer i toppen af erhvervslivet eller det politiske liv, og som derfor har helt særlige krav til udfærdigelsen af sine dokumenter. Pakken inkluderer eksempelvis ofte oplæg til bestyrelser og lign. el. forslag til handlingsplaner/proposals, som forventes/kræves ifm. ansøgningen.
SuperVIP koster 10.000,- inkl. moms. 

Vi leverer på dansk og engelsk. På engelsk tillægges et gebyr på 2.000,-

I nogle tilfælde kan en pakke ligge mellem Leder og VIP. I disse tilfælde forhandles prisen, så den tilsvarer det/den reelle omfang/tidsramme.

 

Pakke 2 – skræddersyet ansøgning + matchende CV + 4 timers personlig vejledning/coaching

Pakke 2 er for dig, der er parat til at investere lidt ekstra i dig selv og din jobsøgning.

Den giver dig:

  • Professionelt skrevet ansøgning til et job efter dit valg
  • Professionelt skrevet CV inkl. målrettet profil/præsentation og kompetenceliste
  • Personlig supervision/rådgivning og afklaring (hvis du er i tvivl om, hvad du kan/skal/vil) enten hos dig eller i vores lokaler i Greve Strand, ca. 20 min. udenfor Kbh. C. Det kan også foregå via telefon eller Skype til reduceret pris. Har du behov for samtaletræning, kan vi inkludere det i din pakke. Fokus er på dig og det, du har brug for
  • SuperKandidaternes eBog; Den Perfekte Ansøgning & CV, som bl.a. beskriver hvordan du bruger dine papirer fremadrettet, skulle du, mod al forventning, ikke få bid i første hug. En session giver dig 4 timers personlig vejledning/coaching til en usædvanlig gunstig pris. Din session kan deles i to, hvis du ønsker.

I løbet af sessionen udfylder vi sammen et spørgeskema, som skal bruges til at lave din skræddersyede ansøgning.

Resten af proceduren er tilsvarende Pakke 1.

 

GrundPakke 2 koster 7.500,- inkl. moms.

GrundPakke 2 telefon/Skype koster 6.500,- inkl. moms.

 

Leder/ManagerPakke 2 koster 9.500,- inkl. moms.

Leder/ManagerPakke 2 telefon/Skype koster 8.500,- inkl. moms.

Bemærk venligst, at skal vi komme til dig, og du bor over 50 km fra vores lokaler i København, pålægges transportudgifter.

 

Pakke 3 –  Personlig vejledning/sparring

Ønsker du selv at udarbejde dine papirer, men har brug for personlig vejledning/sparring, er pakke 3 løsningen for dig. Her får du telefonisk hjælp til at skrive din supertunede, skræddersyede ansøgning og dit CV, så begge dokumenter lever op til tidens krav og forventninger. Vi coacher dig gennem processen, forklarer dig nøjagtigt, hvad der skal til i dag.

Du kan også benytte Pakke 3 til jobsamtaletræning.

Pakke 3 giver dig:

  • Personlig vejledning/sparring på telefon eller Skype
  • SuperKandidaternes eBog; Den perfekte Ansøgning & CV.

Du sender os dit CV + evt. andre relevante papirer + link til det opslag, du ønsker at søge på.
Vi aftaler et passende tidspunkt, og ringer til dig.

Pakke 3 koster 1.800,- inkl. moms.

Din tid kan deles op i mindre bidder, hvis du ønsker. Ønsker du et længerevarende forløb på over 4 sessioner/timer, betaler det sig bedre at investere i et klippekort.
Bemærk at ved køb af Pakke 3 forudbetales det fulde beløb.

 

Pakke 4 – Gennemgang af ansøgning + CV

Har du allerede skrevet din ansøgning + dit CV, men ønsker feedback før du sender?
Vi kigger gerne dit materiale igennem og komme med kommentarer (IKKE rettelser/omskrivning). Send dine dokumenter til os i Word, og vi kigger dem igennem, så hurtigt vi kan, og returnerer dem til dig med kommentarer, eller aftaler et tidspunkt, hvor vi kan tage den over telefonen.

Pakke 4 koster 1.800,- inkl. moms.

Bemærk at ved køb af Pakke 4 forudbetales det fulde beløb.

 

ANDRE OPGAVER

CV alene inkl. præsentation/profil & opsætning (ingen ansøgning) 2.500,- inkl. moms.

Leder-/Managerprofil (leder- /mellemleder- /managerniveau) koster

3.500,- inkl. moms.

 

LinkedIn profil koster 1.800,- inkl. moms.

Leder-/Managerprofil (leder- /mellemleder- /managerniveau) koster 
2.500,- inkl. moms.

 

 Længerevarende coaching/afklaringsforløb

Vi tilbyder også længerevarende coaching/afklaringsforløb, hvor vi tager dig “i hånden” gennem din jobsøgning. Du kan vælge et klippekort med ml. 2 – 12 sessioner a 60 min enten over tlf., Skype eller ved fremmøde. Ring for pris. Mængderabat ved 4+ sessioner.

Du har ved længerevarende forløb desuden mulighed for at benytte dig af en særlig ”no cure no pay” løsning, hvor du kun betaler, hvis du kommer i job under forløbet, eller indenfor tre måneder efter endt forløb. Du betaler da 50% af et beløb svarende til din første (hele) månedsløn. Beløbet betales senest en måned efter du modtager din første løn. Et depositum svarende til 50% af pakkeprisen påkræves ved forløbets start.

 

Oversættelser

Vi oversætter gerne dine papirer til engelsk.

Bemærk dog at oversættelser takseres til fuld pris (jævnfør ovenstående priser), da man ikke bare kan oversætte direkte, men som regel må omskrive det meste af teksten, for at den sproglige standard skal være i orden. Er der tale om fagsprog med mange specifikke fagtermer, tager dette også en del tid.  Derfor kræver indholdet  som oftest det samme arbejde som opsætning fra bunden. Ring og hør nærmere.

 

Øvrige pakker/kombinationer

F.eks. Pakke 1 el. 2 inkl. LinkedIn profil, internationale profiler mm., ring for yderligere info.

 

Det med småt…
*For pakker på engelsk pålægges et gebyr på kr. 1000. Gælder ikke ved booking CV alene. Oversættelser takseres separat til standardtakst, hvilket vil fremgå af den endelige faktura.
*Alle faste priser tager udgangspunkt i en formodet tidsramme. Profiler/opgaver, som kræver ekstra tekstbehandling/der viser sig at have et større omfang end først antaget, og dermed bevæger sig udenfor den formodede tidsramme, tillægges ekstra gebyr efter forudgående aftale. Eventuelle tillæg vil fremgå af den endelige faktura.
*En nedjustering af prisen kan muligvis forekomme, såfremt opgaveomfang og tidsramme viser sig mindre end først antaget. Dette vil i så fald justeres i 2. faktura.
Ovenstående betyder helt konkret: Viser en opgave sig at have et væsentligt større (eller mindre) omfang – og dermed tidsforbrug – end forventet, justeres prisen herefter. Dog ALDRIG uden forudgående aftale.
Årsagen til at vi tager forbehold for eventuelle justeringer er, at nogle opgaver i udgangspunktet være være svære at bedømme på forhånd ift. omfang og dermed tid, før man reelt sidder med dem.
Eventuelle justeringer af den endelige pris iht. omfang og tidsramme vil altid fremgå at den endelige faktura efter drøftelse med kunden.
*Mængderabat kan forekomme. Der gives i nogle tilfælde rabat på bookinger med flere sammenhængende opgaver (såfremt der ligger en tidsbesparelse i den samlede opgave).
Eventuelle justeringer af den endelige pris vil fremgå at den endelige faktura.
*Repeat-rabat kan forekomme. Der gives i nogen tilfælde repeat-rabat ved flere pakker til samme marked (hvis samme sprog) – dvs. pakker, der, grundet mange sammenfald i opslag/krav, er markant enslydende/indeholder meget genbrugeligt materiale/kræver få ændringer, hvilket medfører nedsat tidsforbrug på opgaven. Særligt ansøgningen tages i betragtning.

 

**************

Igen – husk at være i godt tid med skriftlige opgaver/bestillinger! Vi har altid rygende travlt med mange deadlines på bordet. Du må som regel regne med mindst to – tre ugers behandlingstid.

Vi glæder os til at arbejde med dig!

 

De bedste hilsner,

Suzann Rye, SuperKandidaterne.dk

 

Som tysker var det meget svært for mig at søge om et job i Danmark. Jeg vidste overhovedet ikke, hvordan jeg skulle skrive en rigtig god ansøgning og CV, ikke mindst fordi tonen i Danmark er helt anderledes end i Tyskland, hvor man stadig er meget gammeldags/formel og f.eks. typisk vil starte en ansøgning med;” Højtærede damer og herrer”…

Jeg besluttede mig for at søge om hjælp på Internettet og fandt SuperKandidaterne. Det skulle vise sig at være den bedste idé, jeg nogensinde kunne have fået! Jeg kørte til København for at deltage i en af Suzanns workshops. Straks vidste jeg at det var det rigtige skridt for at komme videre, og samtidig få en supergod ansøgning og tilhørende CV.

Jeg må sige at jeg var virkelig positivt overrasket over med hvor meget professionalitet og kompetence Suzann fik sat tingene rigtigt på plads. Over to dage, lærte jeg utroligt meget om ”den perfekte ansøgning,” og alt hvad der skal til i dag. Suzann ved præcis, hvad der kræves, og er absolut “up to date.” Hun kender mange tricks, og ved hvordan man “leger” med ord og sætninger – det var helt utroligt! 

Efterfølgende workshoppen valgte jeg at hyre Suzann til at skrive en uopfordret ansøgning for mig, som jeg sendte til to virksomheder – mine to favorit-virksomheder/drømmejobs. Det absolut utroligste skete; jeg blev med det samme inviteret til samtaler i begge virksomheder – og fik tilbudt begge jobs!! Nu var mit eneste ”problem” at skulle beslutte mig for en af virksomhederne.

Dette har for mig været en fantastisk erfaring og den bedste investering nogensinde! Jeg har på kort tid fået nyt job – oveni købet det absolutte ønskejob på en uopfordret henvendelse! Jeg takker Suzann utroligt meget for hendes kompetente, professionelle hjælp og den altid vedkommende og imødekommende kommunikation mellem os. 

Tina Hock, Flensburg, DE.

 

Suzann Rye – en uvurderlig hjælp til udfærdigelse af min ansøgning! Resultatet af Suzanns arbejde blev en anderledes, personlig, dynamisk, iøjefaldende ansøgning, med fokus på alle mine fortrin, evner, kvalifikationer, samlet i et overskueligt hele.Suzann har en utrolig evne til at få en til at fokusere og blive bevidst om egne potentialer. Hun er et dejligt varmt og indlevende menneske, som det har været en fornøjelse at samarbejde med, og som jeg varmt kan anbefale med henblik på udfærdigelse af ansøgning m.m.

 Yvonne Nygaard

 

Efter hvad føltes som flere hundrede afslag på jobansøgninger, besluttede jeg mig for at prøve at kontakte Suzann Rye.
Efter nogle gode snakke via Skype og efterfølgende mail korrespondance, fik jeg en fremragende ansøgning til et utroligt spændene job inden for restaurations branchen. Ansøgningen og det tilhørende CV gik rent ind hos mine nuværende chefer, og jobbet var mit.

Jeg er ikke i tvivl om at det var ansøgningen som Suzann satte sammen for mig der var udslagsgivende for at jeg kom til en efterfølgende jobsamtale.

Kim Rosenbæk Brixstein
Superviser.